Operátor/ka zákazníckeho centra Hlavný pracovný pomer, centrála Námestovo
Mali by ste spĺňať:
znalosť práce s výpočtovou technikou na úrovni používateľa (kancelárske nástroje + práca v CRM po zaškolení), nadpriemerný prehľad v oblasti telekomunikačných služieb, výborné komunikačné schopnosti, skúsenosti s predajom sú vítané
ČO BUDE VAŠOU PRACOVNOU NÁPLŇOU?
- kontakt so zákazníkmi osobne, telefonicky a písomne
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov
- riešenie zákazníckych požiadaviek
- administratíva spojená s vybavovaním požiadaviek zákazníkov
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
- zodpovednosť
- samostatnosť
- prozákaznícke myslenie
- dôslednosť
- tímovosť
- asertivita
POZÍCII VYHOVUJÚ UCHÁDZAČI SO VZDELANÍM:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Čo ponúkame?
-
Prácu na hlavný pracovný pomer, zázemie stabilnej a silnej spoločnosti, viaceré firemné benefity, odborný rast.
-
Predbežný termín nástupu podľa dohody.
-
Pozícia je vhodná aj pre absolventov.
-
Mzda 980,- € brutto + odmeny podľa výkonov
-
Miesto práce: Centrála spoločnosti DSI DATA, a. s. v Námestove
Informácie o výberovom konaní.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky životopisy spolu s motivačnými listami budú starostlivo posúdené. Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.