Operátor technickej podpory / helpdesk Hlavný pracovný pomer
OSTATNÉ ZNALOSTI:
Informatika, počítačové siete, IT - je vítanéAnglický jazyk - úplný začiatočník (A1)
Práca s počítačom - pokročilý
Administrácia LAN/WAN - základy
ČO BUDE VAŠOU PRACOVNOU NÁPLŇOU?
- prijímanie požiadaviek užívateľov služieb (televízia, internet, pevná telefónna linka, hostingové služby, ...)
- analýza, spracovanie a riešenie požiadaviek
- monitoring a dohľad sietí a služieb
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
- znalosť práce s VT a počítačovými sieťami
- prehľad v oblasti internetu a dátových komunikácií
- komunikačné schopnosti
- schopnosť reagovať v neštandardných situáciách
- schopnosť nájsť riešenia problémov
- zmysel pre službu zákazníkovi
- dôslednosť
- bezúhonnosť
POZÍCII VYHOVUJÚ UCHÁDZAČI SO VZDELANÍM:
- základné vzdelanie
- stredoškolské bez maturity
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
Čo ponúkame?
Viaceré atraktívne firemné benefity (služobný telefón a notebook, internet + TV služby doma bezplatne, podpora práce home office), zázemie stabilnej a silnej spoločnosti, plat 1100,- € brutto, pravidelné mesačné odmeny za služby a odmeny za odbornosť a výkony.
Ak ste presvedčený, že hľadáme práve Vás, dajte nám vedieť a pošlite svoje CV a taktiež aj motivačný list na e-mail: jozef.lipnican@dsidata.sk
Informácie o výberovom konaní.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky životopisy spolu s motivačnými listami budú starostlivo posúdené. Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.