Technická podpora Sme tu pre vás 7 dní v týždni!
Nonstop servis
Denne sme pripravení riešiť technické požiadavky a prípadné problémy s poskytovanými službami.
- každému podnetu nahlásenému na technickú podporu sa venujeme s maximálnou starostlivosťou
- požiadavky riešime s vysokou prioritou, bez ohľadu na spôsob nahlásenia (telefón, mail, zákaznícka zóna)
Máte otázku, na ktorú potrebujete odpoveď? Môžete sa na nás obrátiť kedykoľvek a ktorýmkoľvek spôsobom. Urobíme všetko preto, aby sme našli odpoveď.
Ako sa s nami môžete skontaktovať?
Či sa rozhodnete pre telefonát, e-mail alebo ticket, požiadavku riešime s maximálnou prioritou.
Telefonicky
Zavolajte na bezplatnú VIP linku technickej podpory 02 33 015 015.
E-mailom
Napíšte e-mail s požiadavkou na hotline@dsidata.sk.
Ticketom
Zadajte požiadavku cez ticketový systém v zákazníckej zóne na www.dsidata.sk
Vyberte si ktorýkoľvek spôsob komunikácie
Nahlásením požiadavky ktoroukoľvek z nižšie uvedených ciest vzniká ticket, pomocou ktorého je možné ďalej v danej veci komunikovať. Notifikácie o reakciách na ticket sú automaticky zasielané e-mailom.
1. VIP linka technickej podpory
02 33 015 015
- zavolajte na VIP linku technickej podpory
- zadajte autorizačný kód, ktorý ste obržali pri podpise zmluvy
- v stručnosti popíšte problém
Pracovník technickej podpory vás podľa nahláseného mena alebo zobrazeného telefónneho čísla identifikuje v informačnom systéme. Zapíše nahlásenú požiadavku do informačného systému a začne ju riešiť. Záznam o nahlásenej chybe máte k dispozícii aj cez svoju zákaznícku zónu na stránke www.dsidata.sk.
2. E-mail
hotline@dsidata.sk
- nahláste požiadavku e-mailom na adresu hotline@dsidata.sk
Po jej prijatí budete obratom do pár minút notifikovaní automatickou odpoveďou. Súčasťou automatickej odpovede je aj zaslanie čísla, pod ktorým je požiadavka u nás evidovaná.
3. Zákaznícka zóna
www.dsidata.sk
- prihláste sa do zákazníckej zóny
- nahláste problém, poruchu alebo požiadavku
Stručne popíšte problém a správu odošlite. Automaticky sa priradí k vášmu užívateľskému profilu, čo uľahčí a urýchli komunikáciu s operátorom. Požiadavka bude vybavená rovnako ako telefonát či e-mail.
Naša technická podpora je viac ako iba telefónne číslo!
Urobíme všetko pre to, aby ste mohli naše služby využívať bez prerušenia.