Zákaznícka zóna Miesto, kde pohodlne spravujete všetky služby od nás

Všetko vybavíte pár kliknutiami
V zákazníckej zóne získate možnosti ako:
- registrovať vlastné domény
- vytvárať a spravovať mailové schránky
- vytvárať a spravovať www stránky
- konfigurovať DNS záznamy
- nastavovať, alebo sledovať flexiTV
- spravovať všetky domáce, či firemné služby
- komunikovať s technickou a zákazníckou podporou
- spravovať internetové a telefónne služby
Čo je zákaznícka zóna?
Služby od nás pod jednou strechou.
Zákaznícka zóna umožňuje používať naše služby. Okrem prehľadu aktívnych služieb máte prehľad o spotrebe, faktúrach a z tohto miesta môžete s nami komunikovať a riešiť prípadné požiadavky. Môžete aktivovať nové služby, vytvárať osobné mailové schránky či nastavovať prístupy k službám pre každého užívateľa osobitne.
Vytvorte si prístup do zákazníckej zóny
Je to iba pár jednoduchých krokov.
Na zriadenie prístupu do zákazníckej zóny budete potrebovať konfiguračný protokol, ktorý ste obdržali od našich technikov pri inštalácii služieb. Nachádzajú sa v ňom konfiguračné údaje aj informácie pre zriadenie prístupu do zákazníckej zóny. Na úvodnej stránke nášho webu je k dispozícii prihlásenie do zákazníckej zóny.
Ako zriadiť prístup do zákazníckej zóny?
- Základný administrátorský prístup ste obdržali v konfiguračnom protokole.
Je potrebné sa v systéme zaregistrovať na stránke ucet.flexi.sk/registracia.
Rovnaký postup registrácie absolvujú aj pozvaní užívatelia po kliknutí na odkaz, ktorý dostanú e-mailom po odoslaní pozvánky.
Po registrácii ste sa stali registrovaným užívateľom v systéme Flexi a môžete tak naplno využívať všetky možnosti, ktoré zákaznícka zóna ponúka.

Potrebujete poradiť?
Postupujte podľa návodu.
Máte u nás viacero zmlúv a neviete si ich priradiť k účtu, alebo potrebujete ďalšej osobe vytvoriť účet na prihlásenie k vášmu účtu a neviete ako?
-
Postupy vás prevedú krok po kroku.